Saturday 31 July 2010

üks kuu juba siin








mul sai ju üks kuu täis juba, homme kolin ümber. ja homme saan lõpuks janiga ka kokku, lasen tal mu kohvreid tassida.
eile käisin üksi baaris, midagi huvitavat ei juhtunud, vähemalt sain tasuta sisse sest ma naeratasin ilusti, tagasi koju sõites kukkusin jalgratta pealt maha, puus on natuke valus.
täna käisin linnas meeleheitlikult sandaale otsimas, ei leidnud aga kohtasin hoopis noormeest nimega stanislav. stanislav on pärit peterburist ja ta vanematel on suvekodu narvas, ta oskab isegi "tere" öelda. ütlesin tore, aga ma pean nüüd küll kahjuks ära minema, mille peale stanislav minu numbrit küsis, ta elab nüüd küll düsseldorfis aga helistada saame ju ikkagi. ma ütlesin ei, parem mitte. nii meeleheitel ma ka pole.
ja muidu leidsin poest siidri, mis on hästi hea ja odav. vanemad
saatsid natuke tatart ka!

No comments:

Post a Comment